rene20 Skrevet 22 December, 2011 Rapporter Skrevet 22 December, 2011 Vi skal vel have en tråd, hvor vi kan more os lidt Så kom endelig med alt hvad i har..... @golfoptimisten du lukker lige dine øjne til den første Min nabo, der ikke spiller golf, spurgte mig om noget igår: Når der er sne på banen, spiller i så med røde kugler?? Mit svar: nej din klovn..... vi tager da varme underbukser på :blink: Citér
rene20 Besvaret 22 December, 2011 Forfatter Rapporter Besvaret 22 December, 2011 2 golfere sad og snakkede om hvor ringe et golf år det havde været.... Den ene sagde at han måtte skifte grib på hans fiskestang i juli måned....... Citér
Gæst Golfoptimisten Besvaret 22 December, 2011 Rapporter Besvaret 22 December, 2011 (rettet) . Redigeret 27 Juni, 2012 af Golfoptimisten Citér
Gæst Golfoptimisten Besvaret 22 December, 2011 Rapporter Besvaret 22 December, 2011 (rettet) . Redigeret 27 Juni, 2012 af Golfoptimisten Citér
eagleone Besvaret 22 December, 2011 Rapporter Besvaret 22 December, 2011 Den gamle To ældre herrer står på green og putter - et ligtog kører forbi på den nærliggende vej. Den ene stopper med spillet tager sin hat af og står ærbødig stille. Den anden siger: det var da grove så venlig du er idag Svend, hvortil han stille svarer Ja ja vi har trods alt været gift i 30 år. :) Citér
Gæst Besvaret 22 December, 2011 Rapporter Besvaret 22 December, 2011 Tre mænd er ude at spille golf. Først slår den første, det er Moses. Han rammer ned i vandet, men så går han ned til vandet, vandet spreder sig, og han rammer hullet. så slår den næste, Jesus. Bolden svæver i den forkerte retning, men pludselig skifter den retning, og lander lige ved siden af hullet, og han går hen og skyder den i. Så skyder den sidste. Han rammer også hen i vandet, men så hopper der en frø derhen, og sluger bolden. Så kommer der en fugl, som spiser frøen, og flyver hen over hullet med frøen i munden. Lige da den er over hullet, giver den slip på frøen som så rammer ned i hullet, med bolden i munden. hole-in-one! Senere da de tre spillere går hjem ad, siger Moses til jesus: "Jeg hader at spille golf, når din far er med" Citér
Gæst Besvaret 22 December, 2011 Rapporter Besvaret 22 December, 2011 Den ældre kvinde i goldklubben: - Golf er et modbydeligt spil. - Modbydeligt? Hvorfor det? - Jo, nu er jeg endelig blevet rig nok til, at jeg har råd til at miste goldkuglerne - og nu har jeg ikke kræfter til at slå dem langt nok til at miste dem... Citér
Gæst Besvaret 22 December, 2011 Rapporter Besvaret 22 December, 2011 2 kvinder spiller golf, da den ene kvinde rammer en mand med en golfkugle. Manden bukker sig sammen med begge hænder i skridtet og ømmer sig . Kvinden løber hen til manden.” lad mig hjælpe dig jeg er massør. Efter massage af mandens kugler , spørger hun hvordan det føles? ” Jo tak, rigtig godt men jeg har stadig ondt i tommelfingere, svarer manden Citér
Gæst Besvaret 22 December, 2011 Rapporter Besvaret 22 December, 2011 Se @buhe.. Hvis du nu var "en dame" - så ville du føle med "os" - hvis jeg ikke købte "mine mange bolde" ved @TLP - så ville jeg jo nok have det på samme måde hehe man kan jo altid have en dårlig dag hihi Citér
Gæst Besvaret 22 December, 2011 Rapporter Besvaret 22 December, 2011 Og den kunne jo laves om.. når du nu er blevet rig nok - så behøver du ikke briller, for at finde dine "kugler" i roughen hehe good one !! Citér
Gæst Besvaret 22 December, 2011 Rapporter Besvaret 22 December, 2011 (rettet) en på udenlansk sprog 18 REASONS WHY GOLF IS BETTER THAN SEX 18 - You don't have to sneak your golf magazines into the house. 17 - If you are having trouble with golf, it is perfectly acceptable to pay a professional to show you how to improve your technique. 16 - The Ten Commandments don't say anything about golf. 15 - If your partner takes pictures or videotapes of you golfing, you don't have to worry about them showing up on the Internet when you become famous. 14 - Your golf partner won't keep asking questions about other partners you've golfed with. 13 - It's perfectly respectable to golf with a total stranger. 12 - When you see a really good golfer, you don't have to feel guilty about imagining the two of you golfing together. 11 - If your regular golf partner isn't available, he/she won't object if you golf with someone else. 10 - Nobody will ever tell you that you will go blind if you golf by yourself. 9 - When dealing with a golf pro, you never have to wonder if they are really an undercover cop. 8 - You don't have to go to a sleazy shop in a seedy neighborhood to buy golf stuff. 7 - You can have a golf calendar on your wall at the office, tell golf jokes and invite coworkers to golf with you without getting sued for harassment. 6 - There is no such thing as a golf transmitted disease. 5 - If you want to watch golf on television, you don't have to subscribe to a premium cable channel. 4 - Nobody expects you to promise to golf with just one partner for the rest of your life. 3 - Nobody expects you to give up golfing if your partner loses interest in the game. 2 - You don't have to be a newlywed to plan a vacation primarily for the enjoyment of golf. 1 - Your golf partner will never say, "What? We just golfed last week! Is that all you ever think about?" :ph34r: :ph34r: :wub: :wub: Redigeret 22 December, 2011 af buhe Citér
Gæst Besvaret 22 December, 2011 Rapporter Besvaret 22 December, 2011 hole in one hvor svært kan det være ... lol Citér
Recommended Posts
Vær med i debatten
Du kan skrive dit svar nu og registrere senere. Hvis du har en konto, kan du logge ind nu for at skrive svaret med din konto.