Vild med Golf - debatforum og meget mere Deltag i vores debatforum Gå til forsiden
  NYT: Baneanmeldelser og brugerbilleder   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind  

Golfbaner
- Ratings & anmeldelser

Golf debat
- altid en der svarer
  Køb & Salg
- find dit golfudstyr

Golfshops
- find de bedste

Videoklip
- Golf på nettet

Artikler
- fra VMG

Om os..
- hvem er vi?

FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender

Medlemskaber

Besvar Besvar
Forfatter
Slazenger Se Drop Down
Super bruger
Super bruger

Medlem siden: 04 Feb 2009
Land: Dk
Status: Offline
Beskeder: 312
Indlæg Indstillinger Indlæg Indstillinger   Citér Slazenger Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Medlemskaber
    Sendt: 14 Jul 2010 kl. 14:33
Nu følger jeg lidt med i debatten på et par sites her på nettet og et af de tilbagevendende emner det er spørgsmålet om medlemsskabsformer. Som de fleste bekendt så åbner DGU og klubberne pr. 01.01.11 op for at der kan optages medlemmer i klubberne under andre medlemsformer end dem som vi kender idag, groft sagt så går det på at klubber mod et mindre kontigent kan optage medlemmer som så opnår ret til at spille et antal runder på banen mod at betale green-fee, ligeledes kan disse medlemmer så spille på andre baner efter samme betingelser som green-fee spillere.  Meningerne om sammesætningen af disse medlemskaber er mange men som udgangspunkt og efter min mening så er klubber vel nødt til at se på hvad det koster at drive klubben og finde et beløb ( dækningsbidrag om man vil ) som det koster at have medlemmer/ green-fee gæster til at spille på banen.

Eksempel på et normalt medlemskab kunne være:
5000 i kontingent / med ca 40 runder =  125 kr pr runde

Og så skal vi vel regne den anden vej:
Kontingent 1500 / med 5 runder = 300
Forskellen på de 2 kontingenter 3500 kan så bruges på 7-10 runder på fremmede baner

Vil lige sige at jeg ikke selv er tilhænger af diise nye tiltag, jeg mener at hvis man vil spille golf så må man nødvendigvis betale hvad det koster
Hvad er jeres mening og har i ideer til dette tiltag

Redigeret af Slazenger - 15 Jul 2010 kl. 09:20
Rigtige VMG ère gir ikke op !!

Til top
Sponsorlinks

Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down