Vild med Golf - debatforum og meget mere Deltag i vores debatforum Gå til forsiden
  NYT: Baneanmeldelser og brugerbilleder   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind  

Golfbaner
- Ratings & anmeldelser

Golf debat
- altid en der svarer
  Køb & Salg
- find dit golfudstyr

Golfshops
- find de bedste

Videoklip
- Golf på nettet

Artikler
- fra VMG

Om os..
- hvem er vi?

FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender

Læse andres puttelinie

Besvar Besvar
Forfatter
Businka Se Drop Down
Ny bruger
Ny bruger

Medlem siden: 12 Jan 2009
Land: Danmark
Status: Offline
Beskeder: 37
Indlæg Indstillinger Indlæg Indstillinger   Citér Businka Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Læse andres puttelinie
    Sendt: 30 Jun 2010 kl. 10:47
Hej,
jeg var ude og spille match, og var flere gange udsat for at modspiller stillede sig bagved for at læse puttelinier, der matchede den han skulle slå.
Jeg ved det kun er en etikke-regel, og egentlig ikke et regelbrud.

Hvordan fortæller man en sådan fætter, at man ikke vil have ham bagved når man putter, der blev forsøgt flere gange, man han ved ligeglad, og blev stående.

Da han gjorde det ved mig, lod jeg være med at putte, indtil han var gået væk, så det tog mere end 2 minutter at putte, og de andre blev knotne, det er jo ikke sagen. Hvad ville i gøre?
Til top
Sponsorlinks

Til top
dales Se Drop Down
Junior bruger
Junior bruger

Medlem siden: 10 Jun 2009
Land: Danmark
Beskeder: 56
Indlæg Indstillinger Indlæg Indstillinger   Citér dales Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 30 Jun 2010 kl. 12:34
Jeg vil gøre det samme med at sige til ham at han skulle flytte sig, så han ikke står og læser ens puttelinje. Men ellers kunne du nok have sagt til ham efter i havde puttet ud at du ikke gider og have at han står og læser din puttelinje. Han kan jo stadigvæk se linjen fra siden af. 
Munk!!! for dæveren da
Til top
TKDK Se Drop Down
Ny bruger
Ny bruger

Medlem siden: 11 Jun 2010
Land: DK
Beskeder: 30
Indlæg Indstillinger Indlæg Indstillinger   Citér TKDK Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 30 Jun 2010 kl. 17:35
Du har egentligt gjort det du skulle, du gør ham opmærksom på hans manglende overholdelse af etikette regler. 
Hvis det ikke hjælper, så lyder det på mig som om du bliver generet af hans placering, derfor er du i din gode ret til at bede ham flytte sig. Han ville sikkert heller ikke bryde sig om at du placerede dig i hans synsfelt når han f.eks. slår ud fra teestedet. 

Hvis det ikke hjælper så, er der indberetning tilbage til matchudvalget.

Etikette-regler kan du godt indberette, så er det op til matchsudvalget, at indberette videre til klubben og i sidste ende kan det betyde, han bliver udelukket fra at deltage i turneringer. 

Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down