Vild med Golf - debatforum og meget mere Deltag i vores debatforum Gå til forsiden
  NYT: Baneanmeldelser og brugerbilleder   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind  

Golfbaner
- Ratings & anmeldelser

Golf debat
- altid en der svarer
  Køb & Salg
- find dit golfudstyr

Golfshops
- find de bedste

Videoklip
- Golf på nettet

Artikler
- fra VMG

Om os..
- hvem er vi?

FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender

super runde i dag !!

Besvar Besvar
Forfatter
buhe Se Drop Down
Guld medlem
Guld medlem

Medlem siden: 01 Feb 2009
Land: Danmark
Status: Offline
Beskeder: 431
Indlæg Indstillinger Indlæg Indstillinger   Citér buhe Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: super runde i dag !!
    Sendt: 14 Maj 2010 kl. 20:47
så spillede jeg lige en runde golf på min egen hjemmebane (trehøje golfklub). og jeg må sige uha den er i lækker stand udover lidt sneskimmel på fairways ,, greens er utrolig hurtige og i topform !!!
vi teede ud kl 07:36 og rigtig rigtig lækker vejr !!
og for mig gik det nu også godt jeg lavede 45 point så nu er mit nye hcp 29ClapClap Starog fik endda streget 3 huller CryCry !!!
både mine jern slag og driver sad lige i skabet i dag ,,, men jeg skal øve mig mere på min puttning havde en del tre put ConfusedDead
vores klubhus er blevet restaureret og det ser bare lækker ud og masser af nye tiltag ude på banen ,,greenkeeberne har godt nok gjort et rigtig godt stykke  arbejde ClapClapClap

det lover godt for sæsonen ...
jeg håber på der er nogen der vil komme og besøge/spille vores bane for den er virkelig god

hilsen Lars
ps. bliver pro i 2011 ;-)
Til top
Sponsorlinks

Til top
COP Se Drop Down
Guld medlem
Guld medlem

Medlem siden: 20 Feb 2009
Land: Denmark
Beskeder: 529
Indlæg Indstillinger Indlæg Indstillinger   Citér COP Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 14 Maj 2010 kl. 20:57
Tillykke med det nye hcp. og superflot score. De tre streger viser jo tydeligt at der ligger minimun 6 point mere og venter derude, så nu er det bare med at finde tiden til en masse golf, så målsætningen for 2011 kan nåsWink

Det seneste stykke tid har der været noget debat om udkantsdanmark - nu gider jeg ikke høre mere om det. Jyderne har det gode vejr, billige golfklubber, gode greens og nu også de gode scores Big smile

Jeg kommer snart til det Jyske i forbindelse med arbejde, så jeg håber det er muligt at få presset nogle billige greenfee runder ind i programet - Golfbaggen er i hvert fald med - just in case.

COP
Når feel er vigtigt!
Til top
buhe Se Drop Down
Guld medlem
Guld medlem

Medlem siden: 01 Feb 2009
Land: Danmark
Beskeder: 431
Indlæg Indstillinger Indlæg Indstillinger   Citér buhe Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 14 Maj 2010 kl. 21:06

mange tak skal du have ,,, ja der er plads til forbedringer på banen  så det lover jo godt !!!

jamen du skal være så velkommen på vores bane,,,, 350kr  i weekenderne og 300 kr  til hverdag og det er for hele dagen ,det er vel ikke så slemt i forhold til sjælland hvor det koster ca 500 kr
hilsen Lars
ps. bliver pro i 2011 ;-)
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down