Vild med Golf - debatforum og meget mere Deltag i vores debatforum Gå til forsiden
  NYT: Baneanmeldelser og brugerbilleder   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind  

Golfbaner
- Ratings & anmeldelser

Golf debat
- altid en der svarer
  Køb & Salg
- find dit golfudstyr

Golfshops
- find de bedste

Videoklip
- Golf på nettet

Artikler
- fra VMG

Om os..
- hvem er vi?

FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender

Forår?

Besvar Besvar
Forfatter
COP Se Drop Down
Guld medlem
Guld medlem

Medlem siden: 20 Feb 2009
Land: Denmark
Status: Offline
Beskeder: 529
Indlæg Indstillinger Indlæg Indstillinger   Citér COP Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Forår?
    Sendt: 14 Mar 2010 kl. 21:57
Jeg var forbi hjemmebanen i dag - spørgsmålene er jo begyndt at melde sig - hvornår åbner banenQuestion

Jeg var ikke ude på selve banen, men gik på udsigtsstien, som ligger 1½ - 2 meter over banens niveau, og lidt deprimerende Cry så var det tydeligt at det kun er de øverste cm. som er tøet op.

7. hul set over mod 5. fairway.

Området kort af 10. green. som ikke plejer at være vådt.

17. fairway og søen mellem 13. og 14. Alle søer og grøfter er fyldt godt op med vand/is.

17. fairway over mod 13. green.

18. tee og fairway.

Det bliver spændende at se hvordan den nye sø og grøfter dræner banen de kommende uger.

COP
Når feel er vigtigt!
Til top
Sponsorlinks

Til top
claust Se Drop Down
Administrator
Administrator

Medlem siden: 22 Okt 2008
Land: Danmark
Status: Offline
Beskeder: 832
Indlæg Indstillinger Indlæg Indstillinger   Citér claust Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 14 Mar 2010 kl. 22:28
Ja det var rigtigt fint i dag, omend vinden gjorde det noget koldere end lørdag, hvor jeg for første gang i år mødte en halvfyldt driving range :-)

Vores lokale bane Hedensted er faktisk 99% fri for sne nu, og nu er det kun et spørgsmål om at banen skal tørre og tø op - og meteorologerne hjælper os vist ;-) kan se at de lover 6 døgn uden nattefrost her hos os i næste uge, og 2 ugers udsigterne leger med chance for temperaturer helt op til 9 grader.

Joooo, det lugter lidt af forår Smile

Redigeret af claust - 14 Mar 2010 kl. 22:28
Administrator af VildmedGolf.dk
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down