Vild med Golf - debatforum og meget mere Deltag i vores debatforum Gå til forsiden
  NYT: Baneanmeldelser og brugerbilleder   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind  

Golfbaner
- Ratings & anmeldelser

Golf debat
- altid en der svarer
  Køb & Salg
- find dit golfudstyr

Golfshops
- find de bedste

Videoklip
- Golf på nettet

Artikler
- fra VMG

Om os..
- hvem er vi?

FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender

Målsætninger...

Besvar Besvar Side  <1 234
Forfatter
Bjørnen Se Drop Down
Junior bruger
Junior bruger

Medlem siden: 22 Feb 2009
Status: Offline
Beskeder: 46
Indlæg Indstillinger Indlæg Indstillinger   Citér Bjørnen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Målsætninger...
    Sendt: 19 Jul 2010 kl. 21:20
Hej

Så kom den endelig....Min første eagle Tongue 
Runden bød på 1 eagle,1 birdie og 7 par og 38 points

Bjørnen
Til top
Sponsorlinks

Til top
Slazenger Se Drop Down
Super bruger
Super bruger

Medlem siden: 04 Feb 2009
Land: Dk
Beskeder: 312
Indlæg Indstillinger Indlæg Indstillinger   Citér Slazenger Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 19 Jul 2010 kl. 23:38
Et stort TILLYKKE til dig " Bjørnen " var det et par 5 hul eller et kort par 4
Rigtige VMG ère gir ikke op !!

Til top
Bjørnen Se Drop Down
Junior bruger
Junior bruger

Medlem siden: 22 Feb 2009
Beskeder: 46
Indlæg Indstillinger Indlæg Indstillinger   Citér Bjørnen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 20 Jul 2010 kl. 07:19
Det var på et par 5 hul 441 Meter (Hul 16 i Dragør).

1 slag.Driver langt ud og midt på fairway
2 slag.185 M. tilbage og slår et 5 jern hen over greenen.
3 slag. 8 M. chip lige i hullet Clap

Bjørnen
Til top
Slazenger Se Drop Down
Super bruger
Super bruger

Medlem siden: 04 Feb 2009
Land: Dk
Beskeder: 312
Indlæg Indstillinger Indlæg Indstillinger   Citér Slazenger Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 20 Jul 2010 kl. 12:36
Bjørnen

WAUW, det er sku en super Eagle, jeg var selv tæt på for 14 dg siden på et par 5 på 436m
Jeg slog et 18gr driving iron fra tee og jeg landede i noget semirough, frem med svinet igen og wupti 10 m kort og så et chip der rundede kanten og lå 15cm fra hullet så farten passede

Big smile god sommer og må dine puts rulle i
Rigtige VMG ère gir ikke op !!

Til top
COP Se Drop Down
Guld medlem
Guld medlem

Medlem siden: 20 Feb 2009
Land: Denmark
Beskeder: 529
Indlæg Indstillinger Indlæg Indstillinger   Citér COP Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 20 Jul 2010 kl. 19:48
Citat: Bjørnen

Hej

Så kom den endelig....Min første eagle Tongue 
Runden bød på 1 eagle,1 birdie og 7 par og 38 points

Bjørnen
Stort tillykke med eagle og det nye hcp.Clap

Hul 16 er slet ikke noget nemt hul at få sin eagle på. Drivet er blindt, 2 søer i venstre side og et smalt landingsområde og masser af saftig rough i højre der er OOB bag green så supergodt!Big smile

Til de spillere som kun har hørt/haft dårlige oplevelser på Dragør, så står banen helt utroligt godt ligenu. Greens blev godt nok prikket i dag, men det er med 4/5 mm. spyd, så de huller er hurtigt væk.

Efter min mening har banen aldrig stået flottere og bedre, end den gør nu, den eneste anke er den lidt høje gæstegreenfee på 275/325 kr. Normalpris 325/375 kr.

COP
Når feel er vigtigt!
Til top
Jonas Se Drop Down
Ny bruger
Ny bruger

Medlem siden: 04 Nov 2009
Land: Danmark
Beskeder: 27
Indlæg Indstillinger Indlæg Indstillinger   Citér Jonas Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 20 Jul 2010 kl. 21:33
Så blev endnu et "hjørne" rundet her til aftenSmile En 9 huls runde med 21 points gav sidste skub, og det nye HDC er på 19,5Thumbs Up
6'eren er stadig "driving-iron" undtagen når hullerne undtagelsesvis er brede nok til at 19,5graders Fybriden bliver prøvet af - med blandede resultater.
Til top
drdild Se Drop Down
Bruger
Bruger

Medlem siden: 18 Mar 2009
Land: Danmark
Beskeder: 112
Indlæg Indstillinger Indlæg Indstillinger   Citér drdild Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 06 Aug 2010 kl. 07:27
Golf er og bliver et fedt spil, har haft en uge som startede dårligt tirsdag eftermiddag.
Skulle spille anden runde i en gennemgående hulspilsturnering og alt så godt ud efter 3 huller hvor jeg var 3 oppe, men så skal jeg hilse og sige at det dårlige spil og en særdeles kold putter meldte sig ind i kampen. Da vi går op ad hul 16 er jeg nede med 2, og vælger at sende mit teeslag i vandet, men på mirakuløsvis får jeg reddet min par og vinder hullet, vinder også 17 så vi er all square op ad 18, men så vil den kolde putter lege med igen, og mit par put tager hulkanten rundt og ud og jeg taber 1/0 surt.

Torsdag stod den på torsdagsherrerunden, starter fint med birdie, men løber så ind i trippel bogie,par og dobblet bogie, ligger så i +4 efter 4 huller. Herefter er alt stolpe ind, modsat tirsdagens runde, og jeg går de sidste 14 huller i +1, med 1 birdie og 2 bogies og resten par.

Årets bedste runde var i hus og jeg har for første gang skudt under 80, nemlig 77, med hcp justering bliver det til en 67 og -1 i hcp så jeg runder den magiskegrænse på 10 og er nu nede i 9,6 :D.

Årets mål er hermed nået nemlig at komme under 10 i hcp, skal bare bruge noget mere tid på puttegrenen, for med 13/18 GIR og 33 puts så er der en del og hente der.

God weekend.
Til top
 Besvar Besvar Side  <1 234

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down