Vild med Golf - debatforum og meget mere Deltag i vores debatforum Gå til forsiden
  NYT: Baneanmeldelser og brugerbilleder   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind  

Golfbaner
- Ratings & anmeldelser
  Golf debat
- altid en der svarer

Køb & Salg
- find dit golfudstyr

Golfshops
- find de bedste

Videoklip
- Golf på nettet

Artikler
- fra VMG

Om os..
- hvem er vi?

Lübker Golf Club
Trent Jones Allé 3
8581 Nimtofte
tlf. -
Email: golfclub@lubker.com
**** Brugernes vurdering  (4,2)
Gennemsnittet af anmeldelserne

Vis Danske Golfbaner på et større kort

Billeder af Lübker Golf Club Tilføj et nyt billede  Del dine bedste billeder fra Lübker Golf Club med andre - upload dine billeder ved at klikke her (Kræver login)
Der er ingen billeder
Tilføj et billede

Videoer
Hæder til golfbane
Lübker Golf Resort på Djursland har modtaget ny international hæder for sine golfbaner
Stjerner og de andre
Der var fint besøg på Lübker Golf Resort I dag. Landtræner, racerkører og professionelle golfspillere var I Nimtofte
Østjylland i dag
Nu skal vi rundt i Østjylland - i dag går turen blandt andet til Lübker Golf Resort der har en omsætning på en million kroner om måneden på trods af finanskrisen. Men først tager vores reporter Jesper Elming på højskole i Ebeltoft for at se film.
Hul i økonomien
Lübker Golfressort på Djursland har tabt 99 millioner kroner på ét år. Dermed har den mistet en stor del af egenkapital i sit første driftsår.
Viser 4 ud af 4 - Vis alle videoer

Anmeldelser af Lübker Golf Club Tilføj en ny anmeldelse  Har du spillet i Lübker Golf Club? Fortæl andre om din oplevelse af banen (Kræver login)

Skrevet af Badeanden d. 17-06-2010.

Fantastisk stand (second to none) - herunder fantastiske greens og greenområder. Lidt ordinært resort-layout og visse steder skæmmes oplevelsen en del af voldsomme feriehuse lige op og ned ad fairway.

Banen generelt:

Greens:

Faciliteter:

Prisniveau:

Skrevet af claust d. 22-10-2009.

I August 2009 besøgte jeg Lübker til en Company Day, og det var med de højeste forventninger at jeg mødte frem - og de blev alle indfriet! Spillede Sand-Sky

SUPER oplevelse, de flotteste faciliteter jeg endnu har oplevet. Hovedbygningen med cafe mm. er meget moderne og savner måske lidt sjæl endnu, men mon ikke det kommer med tiden :-)

Banen er meget svær og er på kanten af mine evner i hcp. 18, så forvent ikke at komme til Lübker for at brænde banen af, men nyd istedet den flotte bane og naturen, der kun et enkelt sted er totalt ødelagt af en stak designerhuse der er smidt imellem hullerne i hvad der ligner total mangel af planlægning - her kan man se stilforvirring på højt plan :-) Men det er jo uden for banen, så dem glemmer vi.

Layoutet er spændende og som sagt yderst krævende, og standen på banen er absolut top klasse - PRØV DEN! Prisen er selvfølgeligt alt for høj, men der har i sommer været nogle gode tilbud der gjorde en runde meget mere attraktiv. Overvej en golfbil da der er langt mellem enkelte huller, dog ikke mere end man KAN komme rundt på gåben.

Scoren vil jeg ikke tale højt om, lad os bare konstatere at det var den laveste jeg nogensinde har lavet. Efterfølgende kan jeg se at min manglende plan og ydmyghed overfor banen blev straffet grueligt. Men det ER bare ikke sjovt at spille efter at få 30 point.

Turen til Lübker næste sæson er selvskrevet, skal tilbage og tage min hævn ;-)

Banen generelt:

Greens:

Faciliteter:

Prisniveau:

Viser 2 ud af 2 - Vis alle anmeldelser
Jeg har spillet her
Hvis du har spillet her, har du mulighed for at få det tilføjet til din profil.
Du skal være logget ind for denne funktion
Brugere der har spillet her Disse brugere har spillet i Lübker Golf Club. Tallene i parantes er måned og årstal for sidste besøg
Badeanden (9/2009)
claust (8/2009)
1212 (8/2009)
jesper1975 (6/2009)
NA-Millard (4/2008)

Klubbens debatforum
Tur til Lübker i Juli
9. august 2010
Lübker på satellitfotos
30. september 2009

Nyheder
Ingen nyheder skrevet..

Golf vejret

Klik her for at se vejrudsigten for Nimtofte.

Kilde: dmi.dk