Vild med Golf - debatforum og meget mere Deltag i vores debatforum Gå til forsiden
  NYT: Baneanmeldelser og brugerbilleder   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind  

Golfbaner
- Ratings & anmeldelser
  Golf debat
- altid en der svarer

Køb & Salg
- find dit golfudstyr

Golfshops
- find de bedste

Videoklip
- Golf på nettet

Artikler
- fra VMG

Om os..
- hvem er vi?

Gyldensteen Golf Club
Kristianslundsvej
5400 Bogense
tlf. +45 63433030
Kontor tlf. 63433030
Email: gg@gyldensteengolfclub.dk

www.gyldensteengolfclub.dk
*** Brugernes vurdering  (3,9)
Gennemsnittet af anmeldelserne

Vis Danske Golfbaner på et større kort

Billeder af Gyldensteen Golf Club Tilføj et nyt billede  Del dine bedste billeder fra Gyldensteen Golf Club med andre - upload dine billeder ved at klikke her (Kræver login)

Videoer
Golfprojekt konkurs
Gyldensteen Golf Koncernen i Bogense er på vej mod en konkurs. Det ambisiøse golf og feriehus-projekt er bukket under for finanskrisen.
Viser 1 ud af 1 - Vis alle videoer

Anmeldelser af Gyldensteen Golf Club Tilføj en ny anmeldelse  Har du spillet i Gyldensteen Golf Club? Fortæl andre om din oplevelse af banen (Kræver login)

Skrevet af Badeanden d. 18-06-2010.

Banen generelt:

Greens:

Faciliteter:

Prisniveau:

Skrevet af drdild d. 16-06-2010. Spillet 6/2010

Tirsdag den 15 juni var der dømt "links golf" for første gang for mit vedkomne, og jeg blev ikke skuffet.

Gyldensteen Golfklub har været gennem en turbolent "fødsel" med konkursbegæring osv. men klubben er kørende igen og jeg må indrømme at de gør det godt for de midler de har.

Banen stod rigtigt flot, gode fairways og reelt kun en green der bar præg af vinterens hærgen, hvis man kunne holde sig på disse arealer så var der gode point at hente.
Kommer man derimod ud i rough, eller ind i de berygtede spikes så koster det på point kontoen, et er at finde sin bold noget andet er at få høstet den ud igen.
Men en aften i perfekt vejr med høj sol og ingen vind gjorde det til en rigtig god golfoplevelse, jeg kom derfra med 32 point( 3 stregede hulller) og et godt minde i baggen.

Banen er meget anderledes fra den Park bane jeg er vant til at spille på, men absolut værd et besøg, og jeg tror ikke det er sidste gang jeg har prøvet kræfter med den nordfynske links.

Banen generelt:

Greens:

Faciliteter:

Prisniveau:

Skrevet af DrHook d. 16-03-2010.

Så kom dagen hvor årets første runde kom ihus. Havde spillet Gyldensteen en gang tidligere men havde alligevel problemer med at finde det. For far her har da ikke brug for en Gps, nææh nej....
Endelig fremme, kort før den bookede start tid, desværre var det ikke muligt at købe poletter til boldautomaten på driving rangen og ej heller baneguides, dankort maskinen strejkede også men vi fandt ud af det. Men den manglende opvarmning på driving range, satte sine spor på de første 2-3 huller.
Banen overraskede vildt positivt, ingen (og jeg gentager ingen) vand nogen steder, intet mudder og pløre. Greens var rigtig gode( årstiden taget i betragtning), her var jeg virkelig overasket. Da runden var slut var mine sko lige så rene som da vi startede, stor ros for det.
Jeg havde ærligt talt tænkt på om ikke det var lidt hasarderet at åbne banen allerede nu, men det blev i den grad modbevist.
For dem der ikke kender banen , er det en lionks inspireret bane, der er ret åben, med mange put-bunkers spredt over det hele. Der er en del spredte områder der strækker sig ud i fairway med langt græs som også er med til at øge sværhedsgraden. Banen er meget åben og vinden spiller en stor rolle.
Der var en del vind da vi startede vel en 6-8 m/s, der aftog på bagni. Solen skinnede og det var skønt at få lidt frisk luft.
Mit lange spil tøede efterhånden lidt op men jeg mangler godt nok en del feel omkring greens.

Bliver nød til at nævne Hul 7( 515m, par 5) som i dag spillede lige ind i vinden. Jeg startede hullet med et rigtig dårligt drive også er der langt igen, 2x3 wood, et slag med wedgen fra 40 meter til ½ meter fra pinden, dejlig par . Eller var der rigeligt med dobbeltbogeys til at starte på...
Men skønt det var det...
Kritik punkter for banen må være, dårlige skiltning, ingen baneguides heller ikke ved teestederne og det gør unægteligt nogen af hullerne noget uoverskuelige.
Men det positive opvejer i den grad for det på en dag hvor solen skinner og sæsonen er skudt igang.
Links baner kan efter min mening godt blive lidt ensformige og hullernes udfordring kan minde lidt vel meget om hinanden, men det er vel smag og behag.
Men good value for mine 150 gryn
Niels

Banen generelt:

Greens:

Faciliteter:
**

Prisniveau:

Viser 3 ud af 3 - Vis alle anmeldelser
Jeg har spillet her
Hvis du har spillet her, har du mulighed for at få det tilføjet til din profil.
Du skal være logget ind for denne funktion
Brugere der har spillet her Disse brugere har spillet i Gyldensteen Golf Club. Tallene i parantes er måned og årstal for sidste besøg
drdild (6/2010)
Badeanden (10/2008)
DrHook (1/2010)

Klubbens debatforum
Gyldensteen
26. januar 2010

Nyheder
Ingen nyheder skrevet..

Golf vejret

Klik her for at se vejrudsigten for Bogense.

Kilde: dmi.dk